långhelg!

Denna helgen är verkligen välförtjänt! Med tanke på hur mycket plugg det varit i skolan och på hur lite jag sov förra helgen så behöver jag verkligen denna helgen :D

Imorrn är det RIX-fm festival som gäller, WOHOO! Mika kommer dit och jag har inte riktigt fattat att jag ska se honom :D Jag verkligen diggar hans musik setnhårt :D

Förra helgen var det läger ute på Karlberg. Helt oförglömligt, vi hade så kul, och sov nästan ingenting, jag tror att jag sov 10 timmar på två nätter... Jag har varit trött denna veckan :P

Well, jag pallar inte skriva mer nu. Det får bli en annan  gång. Nu vet ni i alla fall att jag lever.

//Amanda

"vila i frid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0