Kungsberget!

Japp, i morgon bär det av till Kungsberget. Det finns snö där, och allt är öppet förutom en lift. Idag har det varit plus tre grader där och sol. Härligt! Vi kommer få det så kul, jag och mina kära klasskompisar :D.

Idag är det onsdag, jag har inte gjort speciellt mycket. Jennifer och jag hade pianolektion vilken gick bra och sedan gick vi hem hit och tog det bara lugnt. Jag har äntligen helt och fullt vant mig vid att inte träffa henne varje dag. I dag när jag var inne och töntade mig lite på pa, var jag inne i en före detta klasskompis fotoalbum. Han hade en bild från skolavslutningen som var klockren. Lite saknar jag ändå klassen. Jag gjorde det inte för en månad sedan, men nu gör jag det faktiskt lite. Jag trodde aldrig att det skulle hända.

Övrigt mår jag okej, bättre än på länge, det börjar äntligen bli vår, jag älskar det!

Ta hand om dig,

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0