Hemma igen

Det var ett tag sedan jag skrev ett ordentligt inlägg här. Jag har varit bortrest över lovet och innan har jag helt enkelt inte orkat.

På lovet var jag i Bulgarien, Bansko, som är en rätt stor skidort. Det var jättevackert där, naturen var fantastisk. Backarna var också jättebra, bättre än i till exempel Trysil (Norge), Sälen (Sverige) eller Romme (Sverige) och minst dubbelt så långa.

Innan lovet var jag på SMASK, musikhögskolan i Stockholms melodifestival, som är en stor parodi på melodifestivalen, de var jätteduktiga! Jag hade jättekul! I pausen fick jag en riktig överraskning, Patrik Isaksson kom dit och sjöng "faller du så faller jag", hans låt från förra årets melodifestival. En riktigt bra låt faktiskt, han är mycket bättre live än vad han är inspelad, verkligen!

I morgon är det skola igen.
Fantastiskt nog känner jag mig utvilad, jag vaknade av mig själv klockan nio i morse och var inte trött. Jätteskönt! Men så har jag aldrig gått och lagt mig så tidigt som jag har gjort denna veckan heller.
Ha det bra!

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Teddy

vad roligt att höra att människor åker skidor i bulgarien också:) har du varit där under sommaren???

mvh/Teddy

2007-03-06 @ 22:00:06
URL: http://teddyliten.blogg.se
Postat av: Anonym

Teddy: nej, det har jag inte, men det ska tydligen vara jätefint där, då också :) Bulgarien är ett hett tips, bra skidåkning! :D

2007-03-12 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0