Paaarty party!

Igår var det kul! Kvällen började med en resa til danderyds sjukhus där jag mötte AC, John och Joel. Kallt som attan, men vi hade tur och behövde inte vänta så länge på bussen. Därefter bar det av mot Edsbergs centrum. På vägen träffade vi även Filip, och jag befann mig tillsammans med tre dramaknuttar, mycket trevligt. Resan gick bra och väl framme vid Edsbergs centrum tog vi oss till Galaxen, någon form av ungdomsgård där vi skulle titta på "Sallys garage".

Det var jättelång kö, vi hade tur som hade kompisar som stod längts fram och lyckades ta oss fram till dem. Så stod vi utanför och väntade i kylan i säkert 45 minuter innan personalen behagade öppna dörren. Vi lämnade in våra jackor och gick in i rummet där spelningen skulle vara. "Sallys garage" var först ut. De var så grymma! Peter och Ken spelar i det bandet och det var dem jag var där för att titta på. De var jätteduktiga, gjorde inga covers utan bara eget material. Grymt bra!

Efter "Sallys garage" spelade något litet coverband, de var duktiga, synd att de inte hade några egna låtar. Efter coverbandet blev det bara sämre och sämre, vi gick ut och satte oss för att vänta på Peter, som stuckigt hem för att lämna sin gitarr. När han kom och alla var med på att dra så tog vi första bästa buss till danderyds sjukhus och därifrån buss hem till John.

Jag diggar hans ställe, det var fint och mysigt! Väl där satt vi och pratade och rökte vattenpipa. Haha, det smakar gott, faktiskt, men det är inte så bra... Så jag rökte inte mycket.. Jag tyckte det var mysigt, och när jag var tvungen att gå vid ett för att sista tåget gick så kändes det som jag hade varit med om en riktigt lyckad kväll.

I dag ska jag och min kära kompis Freddi ha filmkväll. Det ska bli jättemysigt! Vi ska se någon film som hon tyckte verkade bra, jag litar på hennes smak när det gäller film, det mesta hon tycker om tycker jag också om!!

Två veckor kvar!!!
gasch you should know how much I like you...

Ha det bäst!!! //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0