Måndag

Idag är det måndag igen. Det känns som veckorna bara springer iväg, jag hinner inte med. I går pratade jag med min kära vän Jennifer via msn. Hon är i Tyskland nu och har varit där två veckor idag, om lika lång tid kommer hon hem igen och jag saknar henne så grymt mycket, det var otroligt skönt att prata med henne, eftersom det var ett tag sedan sist.

Det är jättemycket snö här, och minusgrader ute. Mysigt värre när man är inomhus i ett varmt hus, mindre kul när man sitter i ett klassrum vart strömmen har försvunnit så elementen inte fungerar och det är kanske fem grader i klassrummet när man kommer in. Inte alls kul, vi satt och frös som sjutton hela lektionen, som var på 75 minuter.

Well, well, jag ska sluta gnälla.  Jag är jätteglad för att det äntligen har kommit ordentligt med snö här, jag trodde att det skulle bli en tråkvinter, utan snö, men vad bra att jag hade fel!!

Annars tror jag inte att det händer så mycket. Jag tänker alldeles för mycket som vanligt. Jag har börjat fundera över människor, hur man ändras efter vilka man umgås med, och det ständiga spelet man spelar, ibland utan att vara medveten om det själv.

Haha, jag vet att jag är lite knasig, kommentera gärna mina tankar.

Tills vi ses igen, ha det gött!!

//Amanda

Tack för att du finns, "åldern är inte allt" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0