Lista - för att jag hade tråkigt


Personfakta:
Namn: Amanda
Kön: Kvinna.
Ålder: 16 år.
Längd: 177 cm typ      
Hårfärg:
Någon slags brun.
Ögonfärg: Blåa.


Har du någonsin:
Ätit sushi: Nja... smakat... men inte beställt/köpt själv
Stått på scen: Jadå :D
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nopp
Klättrat på berg: Ja, absolut, men inte seriöst.
Sett vita huset: Bara på TV.


Antingen eller:
Kallt eller varmt: VÄRME!!!
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor tror jag...
Vår eller höst: Våren
Matte eller engelska: Engelska


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja...
Vet den om det: Tror det... men man vet aldrig ;)

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: absolut
Kommit sams med dina föräldrar: Har inte bråkat med dem så, nej..
Bråkat med en kompis: Nej


Gillar du att:
Ge kramar: Jadå :)
Ge massage: Ja, det är trevligt.
Gå promenader i regnet: Beror på med vem, och om det ösretnar så avstår jag gärna.


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Förra sommaren... känns som det var ett tag sedan. Då var jag på konfirmationsläger, jag döptes och konfirmerades. Jag var i Kroatien men familjen, och var en hel del med mina kusiner. Jag träffade kompisar och njöt av sommarlovet. Sommaren 05... underrbara minnen därifrån!! En härlig sommar :)
Svär du för mycket: Ja, jag ska sluta med det...
När duschade du senast: I morse.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ljusblåa jeans
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen faktiskt.
Vad är bredvid dig just nu: Mitt rum, garderob med mera.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vitt och långt. Jag får plats med en del saker på det.
Vad var det sista du åt: Fruktsallad och choklad.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Jag vet inte....
Har du en lavalampa: Nej.
Hur är vädret just nu: Mörkt och stjärnklart.
Vad gjorde du igår kväll: Satt inne på MSN, pratade med människor jag inte träffat på två veckor, tittade på tv med syrran ;P
Vem pratade du sist med på telefon: Stefan
Vad gör dig glad: Goda vänner.
Vart skulle du vilja du åka: Till Australien och Nya Zeeland, verkar så himla häftiga länder!
Vill du ha barn: Jadå.
Vad ska dom heta: Ingen aning, har faktiskt inte tänkt speciellt mycket på det. Jag har ju hela livet framför mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0