Pepparkaksbakning

Hallå där

Idag var det storbakning
på gång. Dagen började med att jag gick upp och kollade på julkalendern, jag menar, det hör ju till att man tittar på den! Efteråt gick jag i och för sig och la mig i sängen igen och låg där ett tag, har man helg så har man haha :) Efter frukost och lite annat så bakade jag och mina två småsystrar pepparkakor och lyssnade på julmusik. Jag och syrran satt och sjöng med i de flesta låtarna, i viss mån kunde vi dessutom låtordningen.... Det säger en del om att vi har lyssnat på den skivan ett antal gånger haha... men det hör ju också till tycker jag :D

Annars har det varit en riktig degdag. Jag har inte gjort någonting vettigt. Det var väldigt skönt faktiskt, det händer lite för mycket i skolan tycker jag så jag måste få ta igen det på helgerna ;)

Men nu har jag ingenting mer vettigt att skriva om denna dagen. Ha det bäst om det nu är nån som läser :P

Jag vill ha snööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0