Mörker

Hej på dig, du som läser!

Det har inte hänt sådär väldigt mycket idag. Jag har varit o tränat med Jennifer och Elisabet. Det var ett såntdära kombipass, intensiv och medel mixat i nittoi minuter... väldans jobbigt, och lite smått enformigt där i slutet eftersom en av ledarna körde samma rörelser i typ trehudra år... rätt trist... men skönt att röra på sig i alla fall. Nu på kvällen kom det några hit, vänner till familjen, så nu har jag käkat så mycket att jag rullar fram hehehe.. närå men det var gott :)

Igår var jag och AC hemma hos Stefan. han bor i Sumpan, centralt jämfört med min håla... vi hade så trevligt så. Jag älskar hans ljudanläggning... helt underbart ljud!!

I övrligt är jag lite småstressad för tillfället. Det är en del saker som ska vara gjorda och inlämnade nu veckan som kommer och det känns inte riktigt som jag har allt under kontroll. Lucia kommer med stormsteg, och alla sånger måste sitta. Men kul ska det bli, verkligen :)

Imorrn blir det plugg plugg plugg plugg plugg..... blääää
hatar lärare som lägger prov på måndagar!!!

Ha det bra

Juen är kärlekens högtid, ha det i åtanke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0