Nu är det kanske dags att skaka liv i denna igen?

Eller vad säger ni? Hahaha jag har verkligen varit förfärlig med att uppdatera denna blogg, det har nog inte gjorts på hur länge som helst, i alla fall inte ordentligt. Men nu, kanske. Det blir i alla fall ett försök. Vi får se hur det går helt enkelt.
Sommaren är här, det betyder jobb för min del, men såklart kompisar, sol, bad och glass också! CityMail är det som gäller, hittills rullar det på bra, i morgon börjar jag klockan nio, woop woop!
En bild får avsluta min comeback:
Det är bästa och finaste kalmarkören som får äran, ni har verkligen förgyllt min vår, såklart kommer ni fortsätta med det även i höst!
Över och ut!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0