VÅR!

Nu sitter jag i bildsalen i skolan. Jag tycker om bildsalen, den är sådär härligt kreativ, utan att vara läskig för oss icke-kreativa. Jag försöker fördriva tiden lite fram tills bussen går mot Sollentuna och läxhjälpen. Egentligen borde jag uttnyttja tiden bättre och typ... plugga projektarbete eller läsa i min bok som jag ska ha läst ut till imorrn och har cirka 50 sidor kvar... jag måste tillägga att det tar lång tid att läsa på franska.

Men men, i stället sitter jag här, och det är ju också bra, så att ni, kära läsare inte tror att jag gått och försvunnit någonstans bara för att jag inte uppdaterar!

DET ÄR VÅR! Eller nästan, solen skiner, fåglarna kvittrar och det luktar lov! Bara därför ska jag nog utnyttja denna dator till lite härligt projektarbete!

À bientôt!
//Amanda


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad kul! jamen det fixar jag :)

2009-03-18 @ 15:18:51
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Anonym

är aktiv i min blogg igen.

om du gillar den så följ den genom bloglovin.se

söker massa nya läsare!

2009-03-22 @ 17:15:03
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0