Söndag

Karlotta blev glad för sin present :-) Det var bra det! Igår var jag hemma hos min kära farfar på middag, han hade lagat jättegod sjömansbiff och efterrätten var verkligen jättegod! Den bara smällte i munnen, mums! Jag och Camilla var dessutom och hälsade på morfar igår och vi tittade även en sväng på balklänningar, men jag hittade inte klänningen med stort K igår, så det får bli nästa gång!

Idag har jag spenderat många timmar framför min för tillfället bästa vän, datorn. Det har inte varit speciellt kul, men nu är jag i alla fall äntligen klar med rapporten i engelska. Nästa gång ska jag inte skjuta upp det... säger jag nu, men vi vet ju hur det kommer sluta!

På måndag är det koncert mina vänner! Alla som vill får komma, det hela börjar i Danderyds gymnasiums aula klockan 19.00 och vi håller på i cirka en timme, det kommer inte att vara någon paus. Temat på koncerten är "himmel och helvete". Vi repade hela fredagen så förhoppningsvis går det bra! Ni kommer att få se mig sjunga, spela piano och spela synth. Mer säger jag inte, det får bli en överraskining!

Så, nu ska jag göra någonting som inte involverar datorer!
À bientôt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0