Musikorgasm!

Ja, det låter vulgärt, men det var verkligen så grymt bra! Det finns inte något annat ord att beskriva det med! Erik hassle var helt fantastisk! Han kommer bli stor, det kan jag lova!  Edith Backlund var också där, och hon var också helt fantastisk! Hennes texter är helt insane! De är verkligen helt otroligt bra! Skinny, härnedan är helt otrolig, lyssna på texten! Den är så sann, så hemsk och så bra! Anna Maria Espinoza var också där, och hon var jääääääättebra! Jag finner inte tillräckligt med ord för att beskriva den musikaliska upplevelse jag hade igår, så vi kan ju säga såhär:
När jag gick hem igår från tåget hade jag fantastiskt ont i fötterna, men jag kände inte ens av det, jag gick som på moln och vägen som annars brukar kännas så lång kändes kort. När jag vaknade i morse var jag på bra humör, vilket händer väldigt sällan. Och så vidare. Jag har helt enkelt varit oförskämt glad sedan jag kom till Debaser på Medborgarplatsen igår vid halv åtta! Tänk om det fanns såhär bra koncerter oftare!

Erik Hassle - Hurtful


Edith Backlund - Skinny


Anna Maria Espinoza - If I had a little moonlight

Det var allt från ofrörskämt lyckliga mig!
À Bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

PRECIS så var det för mig med! jag lever fortfarande på det :)

2009-03-14 @ 13:37:13
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Stina

hahaha, va söt du äär! :D Men jag håller med dig.. Man hörde typ inte ens att hon sa ord, hon är sååå duktig på att artikulera :P



hoppas du mår bra! :)

2009-03-15 @ 19:53:18
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är ömsesidigt my dearest :)

2009-03-16 @ 19:55:30
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0