Lettlandsbesök!

Ni som varit med ett tag kommer säkert ihåg min kompis Kristine, hon som jag lärde känna genom projektet "eco-rocks" som min skola var värd för förra året. Idag träffade jag henne igen, efter nästan ett helt års skiljsmässa. Det var verkligen jättekul att se henne igen, och hennes pappa och syster var jättetrevliga. Nu är det bestämt också, jag ska till Riga och hälsa på dem den 30 april till den 4 maj. Jag har inte bokat biljetterna än, men jag har kollat upp flygbiljetter och mailat Kristine tiderna, så när hon sagt att tiderna passar henne, då bokar jag! Riga here I come!

Vad mer har hänt i mitt fantastiskt intressanta och coola liv? Jo jag har städat och dammsugigt hela nedervåningen inför det fina besöket som väntade. Vidare har jag skjutsat Camilla till tåget, handlat gurka och vitlök och ätit middag. Nu ska jag snart åka iväg hem till Jennifer och titta på "andra chansen" i melodifestivalen.

Jag borde ta och fortsätta skrivandet på mitt projekt i engelskan, så att jag blir klar någon gång! Jag avslutar med ett kilpp på några som tävlar ikväll, Star Pilots. Är inte detta härligt? Jag vet inte om jag är den enda som ser någon slags humor i detta.... är jag det?



Här är de andra favoriterna!



À bientôt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0