Jag leeeever, (och jag gör listor)

Denna lista snodde jag från camilla :)

1. Hur gammal är du om fem år?
få se nu....nästan 24 år
 2. Vem var den sista du träffade? Camiila som jag sa godnatt till för en kvart sen kanske...
3. Hur lång är du? 177, typ sist jag mätte.
4. Vilken var den senaste film du sett? Frozen River, rätt djup men bra film.
5. Vem ringde du senast? Pappa för att be honom köpa glass :D
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Yo, ska jag laga mat också eller fixar ni det" till pappa
7. Vad är dagens planer? 00.31, först sova sedan träffa en kompis
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på vad man vill få fram
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Det är en tolkningsfråga
10. När såg du senast din mamma? Inga kommentarer
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag?
8.54 av Astrid
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Det finns många, men typ Näsland, hemma, ute i skärgården eller tillsammans med folk som gör mig glad 
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte, nu skulle jag kunna härma camilla som jag snodde listan av, och skriva Altorp, men jag vet inte... jag har alltid haft svårt för gallerian i stan, överhuvudtaget platser med många jäktade människor i för varm temperatur tycker jag är jobbiga...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mitt i livet
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, spindlar
18. Vem fick dig att skratta senast? Lukas i One tree hill
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, jag har EN alldeles egen! 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, såklart!
22. Hur många kuddar har du i sängen? När jag sover: 2, annars : Flera än 2, typ 7
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nope
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, defenitivt
26. Är du social? Ja, det tycker jag att jag är :)
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel är svårslagen.... men det finns andra goda också
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli jäääätteglad, ge bort till nått bra typ cancerfonden eller nån miljöorganisation och sedan resa :)
29. Tycker du om kinamat? jajamensan!
30. Tycker du om kaffe? Ja, ibland, men det luktar godare än det smakar tycker jag.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy är bäst
32. Sover du på någon särskild sida? Nä.
33. Kan du spela poker? Ja, fast jag är inte bra på det
34. Tycker du om att mysa? Jadå
35. Är du en beroendemänniska? Nej, det tycker jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, snarare vet om
37. Vill du ha barn? Inte nu, men senare kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? Oui, Si, Yes :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä.
40. Föredrar du havet eller en pool?
HAVET!
41. Vad spenderar du helst pengar på?  Att göra roliga saker, typ resa, gå på konser, gå på bio... men ja, det blir lite annat tråkigt också såklart
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt,
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Min tandborste
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hahah ingen aning :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på min armbåge som jag fick när jag skjutsade Camilla över näsa äng för länge sen.
47. Vad har du för ringsignal? Bicycle - Queen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jadå det finns små söta klänningar och byxor kvar
49. Flirtar du mycket? haha, absolut inte!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Förra sommaren :) 
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än i alla fall, jag hoppas jag kan slippa det ett tag till
53. Vilken var den senaste bok du läste? Harry Potter och fången från azkaban för Astrid
54. Läser du dagstidningen? Nu när jag inte har något bättre för mig så ja, annars när jag gick i skolan hann jag aldrig med det.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Inte ofta, i så fall bara lite gungande och lite töntiga viftningar med händerna.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 tror jag. Jag är dålig på att lyssna på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? glass på en post-it lapp
59. När var du i kyrkan senast? Oj, hm.... jag tror det var på första advent i vintras faktiskt.
60. Vilka personer utmanar du? De som känner sig utmanade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0