Vendredie!

Freeeeeedag! Veckan är över och det är sköööönt! Heeeeelg!

Idag har jag varit i skolan, och sedan åkte jag till täby centrum med Helena. Det var mysigt trots de alltför vita benen i kombination med korta kjolar....

Förra fredagen var vi ju ute, och här är en bild på oss, taggade och glada! Från vänster till höger: Jennifer, Carro, jag och Helena. Det är en riktigt bra bild måste jag säga!



I, helgen ska jag förhoppningsvis träffa Karlotta men jag vet inte, ingenting är bestämt än. Jag har ingen lust att vara hemma i alla fall, så någonting lär jag ju hitta på. MEN jag ska nog ta det lugnt i kväll. Det är rätt skönt att göra det (speciellt eftersom att jag har otrolig abstinens efter OTH...) :-)

Nej, jag har verkligen ingenting vettigt att skriva, så jag ska bara säga: GRATTIS JENNIFER!!!!!!!

À bientôt!
//Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0