I'm back!

....igen. Efter ett otroligt uppvilande jullov är jag tillbaka hemma igen. Först var vi hos mian kussar som bor 10 mil väster om Umeå, i Sveriges minsta (till befolkningen) kommun, Bjurholm. Det var verkligen jättemysigt och hög julstämmninge eftersom att det fanns säkert en halvmeter snö, härliga tider!

Den 27:e bar det av till Åre, för att åka skidor och fira nyår. Det var också riktigt najs, särskillt när det var bra väder och mycket snö i backarna, man bara flög fram och det var verkligen härligt!

Jag kanske skriver lite mer detaljerat någon annan gång, men nu är jag alldelels för lat. Jag har försökt logga in här i säkert en halvtimme och nu lyckades jag, blir lite bitter... men men.

Nu ska jag nog sova
, tänkte bara säga att jag lever och mår bra, jag har bara varit utan internet ett tag :)

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0