Hej alla glada!

Hoppas att allt är väl. Själv är det bara bra, jag har haft en ganska bra dag. Ganskat kommer dit för att jag var lite sur på eftermiddagen, vilket jag antagligen har religionslektionen att tacka för. Som tur är så slutar kursen om ungefär en och en halv vecka, och efter det hoppas jag att jag ska slippa vara sur i skolan.... Grejen är att jag bara blir så frustrerad på min värdelösa lärare. Jag ska inte tråka ur er stackars läsare med att beskriva varför hon är så dålig, det räcker kanske med att säga att om man möter någon som någonsin haft henne och säger till denna person att "jag har lektion med X nu" och personen man pratar med ger mig en klapp på axeln och en medlidande blick....

Första körrepet för i år hade vi idag! Det var i och för sig inte så många där, men ändå, det är någonting med att ha kör, man blir liksom glad av det, på något vänster.

Jag vet inte om jag berättat det förut, men vi ska börja med ett nytt tema på musiken som vi ska hålla på med tills i maj, Då ska vi sätta upp en jättestor, egen, koncert i aulan, med temat "himmel och helvete". Det känns som att det kan bli riktigt bra, jag är verkligen lite taggad på att välja grupper själv nu, och hoppas att alla andra är det också. Jag skriver i morgon och berättar hur det blev :)

I morgon ska jag ut! Det var rejält länge sedan sist, och Helena ska med, eftersom att hon fyllde i december, mitt i julhetsen, har hon inte hunnit gå ut än, så nu är det dags! Jag hoppas att det blir en hejdundrande utgång så att hon blir glad! (vilket töntigt uttryck, "hejdundrande" men, jaja, jag är ju lite töntig, så det får stå kvar!)

Nu ska jag gå och duscha, vi hörs och ses!

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

klart det kommer bli HEJDUNDRANDEEEEEE! :D

2009-01-09 @ 19:14:17
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0