17 januari


90's, jag var faktiskt lite taggad igår, men det var inte så kul som jag hade förväntat mig. Tyvärr så var det alldeles för mycket folk, alldeles för stort och inte alls så mycket härlig 90-tals musik. Det var kul, men inte något ställe jag vill gå tillbaka till, i alla fall inte om de tar inträde.

Idag har jag varit i Täby Centrum med Camilla
. Hon skulle köpa en mössa, och jag hade ingenting bättre för mig. Vi hyrde dessutom en film "Brudens bäste man" eller "Made of Honor" på engelska. Den verkar bra, så jag hoppas den är lika tramsig som jag vill att den ska vara :-)



Nej, nu ska jag sluta skriva här innan jag skriver någonting som jag inte vill att ni ska få veta!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den där filmen är sådär...Men den är tramsig, ja ;D



Vad synd att 90s inte var som forvänat!

2009-01-19 @ 14:24:19
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0