Traena dag 6

Sista dagen på Traena var kort. Båten vi skulle ta gick klockan 06.30 på morgonen vilket innebar uppstigning 5 för oss. Lite jobbigt med tanke på att vi mer eller mindre vänt på dygnet och lagt oss kring två på natten...

Men allt blev lättare av att det såg ut såhär runt sex på morgonen...



Som sagt, att solen redan varit uppe ett tag och att det var ljust ute gjorde saker och ting betydligt lättare.



Pigga och glada =)



Det var en fantastisk morgon, och alla fina bilder skyller jag på kameran och motivet...



Sannas toppar sticker upp i bakgrunden



I väntan på båten.



Hej då Traena!



Det var jättemysigt att vara på Traena, men efter sex dagar var det ändå skönt att åka iväg hemåt. Rinnande varmvatten var nog det jag saknade mest...



Efter båt och buss var vi framme i Mo i Rana där vi skulle vänta i fyra timmar på nästa transportmedel, buss.



I väntan på den åt vi lunch på den enda restaurangen som hade öppet.



Detta var alla bilder jag hade från min vistelse i Traena. Jag kanske ska göra ett inlägg till om resan, men sedan slipper ni höra om den på ett tag. Nu ska jag i vilket fall som helst iväg till SU på välkomstdag.
Vi ses!
//Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0