...och hon har återvänt!!

Jajamen, nu sitter jag här igen! Efter drygt tre datorfria veckor sitter jag här igen och myser efter mina äventyr jag varit ute på. Jag har bestämt mig. Antingen ska jag vara principfast och inte ha en blogg (för ärligt talat tycker jag att bloggar är lite halvlöjliga) eller så ska jag blogga ordentligt och bra, ungefär som miriam som har en helt fantastiskt blogg. Läs den!
       Jag har bestämt mig för alternativ två, att skriva en blogg med ambitionen att den ska vara bra och läsvärd. Inget mer skriva en gång i månaden, utan nu ska jag på riktigt skriva någonting här. Så, nu vet mina fem läsare om detta ;)

Vad har jag då gjort för spännande sedan sist? Jo massor, faktiskt. Jag har varit på äventyr i nordnorge med Karro, på polcirkeln, minsann! Bilder därifrån kommer inom kort, och då ska jag även lägga upp en redogörelse för vad vi gjorde :) Men först ska jag avsluta detta inlägg.

På väg hem från Traena (så hette stället) stannade jag hos mina kära kusiner i Sveriges minsta kommun Bjurholm. Där skulle jag nämligen plantera skog. Skogsplantering är inte det lättaste jobbet man kan ha, men det var härligt att få vara i värmen och solen plus att jag ju fick betalt. Med närmare 3000 plantor satta åkte jag hem i tisdags kväll. Personalen på flygplatsen måste undrat vad jag var för konstig person som flög med broccoli, kål, tre squash, en burk blåbär, en ungsfast form och en katt. Det kommer en förklaring till detta mystierium, var så säker på det!

Vi hörs!
//Flickan som återvände

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0