Rosabandet

Igår tittade jag en stund på rosabandet-galan. Tur för mig så var det just under de få minutrarna som Uno Svenningsson och Sonja Aldén framförde "Du är en del av mig" precis efter ett inslag som verkligen berörde mig jättemycket. Låten är så fantastiskt fin så jag tänkte att jag skulle göra lite pr för den, lyssna och njut!



Dagen i sig har inte varit speciellt händelserik, jag har varit och tränat och haft en körlektion som faktiskt gick ovanligt bra, det känns bra eftersom att jag har uppkörning inom en snar framtid....

Finns inte mycket mer att skriva, imorrn ska jag på coctailparty! Måste bara fixa fram någon slags coctailklänning....



Någonting sånthär kanske?

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0