Jag har återvänt!

Första inlägget på mer än ett halvår. Jag vet inte hur länge jag kommer stanna, men nu skriver jag i alla fall här, steg i rätt riktning!

Så vad har hänt sedan sist?
Frågan är väl egentligen vad som inte hänt sedan sist, det känns som det var år och dagar sedan (vilket det ju var), men för att återgå till frågan så:
-Jag överlevde tvåan
-Jag åkte till Frankrike på ett utbyte med skolan
-Fransmännen kom hit
-Jag fick sommarlov!!

Det var väl det som hände i våras, sommaren kan kortfattat beskrivas som härlig, rolig och händelserik. Det var mycket saker jag gjorde för första gången, jag sommarjobbade för NCC, jag åkte ut och reste på egen hand (utan organisation, föräldrar eller skola) resan bar till Gotland med Jennifer, fyra riktigt härliga dagar där! Jag åkte på språkresa till Frankrike!

Sedan gjorde jag många saker som man brukar göra på sommaren, jag badade, solade, hälsade på mina kusiner och seglade och åt massor med glass!

Nu går jag i trean, sista året alltså, och skolan har varit i full gång ett tag. Studentmössan är beställd, färgen på studentoverallen är bestämd, plojfotot är taget, flaket är bokat och stressen över att det är sista året har börjat infinna sig. Allt är kort sagt som det ska vara! Som tur är så har jag höstlov vilket är galet skönt!

Jag har  fyllt 18!
Så nu får jag göra nästan vad jag vill!

Så, lördagkväll och jag sitter här, jag väntar på att kära Jennifer ska ringa, Maja fyller nämligen år idag, så vi ska ut och fira henne, ett helt gänge människor, både sådana jag träffar ofta och sådana jag inte träffar så ofta, det blir kul, tror jag!

Vi får väl se hur lång tid det tar innan ni hör från mig igen, men förhoppningsvis blir det förr än senast!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0