Ny design!

Oj vad jag är stolt över migsjälv nu! Ni som kanske varit inne och tittat på min blogg igår eller idag har sett att jag hållt på och fixat och trixat lite med designen, och det har varit med blandade resultat kan jag säga. I vilket fall som helst så tycker jag nu äntligen att jag lyckats, och jag är så stolt över mig själv! Det var verkligen inte enkelt men jag fick en hel del hjälp från bloggen:

http://www.designadinblogg.se

Utan den hade jag verkligen inte klarat det. Så tack för hjälpen!

I går fick jag köra till Camillas match med pappa. De spelade mot Älvsjö som är regerande stockholmsmästare, så det var att vänta sig tufft motstånd. Efter första halvlek stod det ett noll till Älvsjö, och så kvitterade TIS i början av andra halvlek. Men så kom ytterligare ett ledningsmål för Älvsjö och TIS lyckades kvittera igen. Så stod det 2-2 nästan hela halvleken ut, men så när det var endast tre minuter kvar av matchen så fick Älvsjö in ett 3-2 mål och bara en minut senare också ett 4-2 mål och då var det kört. Matchen slutade 4-2, men det var en spännande match att titta på och Camilla gjorde en assist, så jag tror att de var nöjda med matchen i stort. De saknade dessutom några riktigt duktiga spelare, t.ex. förstamålvakten, så jag tycker ändå att de gjorde en bra match!

På kvällen hade Maja öppet hus eftersom att hon fyllt 18 tidigare. Det var väldigt trevligt med mycket mat och jättegod tårta!

Anna-Greta är här, som jag skrivt tidigare, och snart kommer hennes gammla lärarinna hit, vilket ska bli intressant, jag har aldrig träffat en människa som är nästan 100 år förut!

Vi ses!!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Gustav

Nu känner jag mig sviken :(



Jag som precis tänkte beskriva hur man gjorde för att ändra headern...

2008-11-09 @ 14:24:06
URL: http://bloggbloggen.se
Postat av: Jäniför

Vad bra med den där länken! :D Snyggt förresten :)

2008-11-09 @ 15:49:03
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0