Jane Eyre

Nu sitter jag här och gör engelskaläxan. Jag är snart klar, det är bara det att det blir så otroligt dåligt det jag skriver. Uppgiften består i att läsa Jane Eyre skriven av Charlotte Brontë i mitten av 1800-talet och sedan efter att ha läst kanske hundra sidor, analysera miljön, huvudpersonerna, berättaren och tiden boken utspelar sig i. Jag är allmänt otaggad, så jag antar att det är därför det inte blir speciellt bra.


Annars händer det inte så mycket. Jag ska troligtvis träffa Jennifer lite senare idag när hon jobbat klart. Jag har övat jättemycket på min sångläxa idag, och det går faktiskt framåt, nu kan jag tycka att det låter okej när jag sjuger, vilket är ett stort frasteg jämfört med igår. Alltid något, eller?

Nu ropar de uppifrån,
så jag ska kila. Vi synes!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0