Happy Halloween

Igår var det Halloweenfest. Jag och Helena hade bestämt att vi skulle in till Buttericks en snabbis för att köpa vitt smink. Det var för att komma in på Buttericks. Normalt eller? Kanske inte.... I vilket fall som helst så hittade vi det vi skulle och åkte hemåt igen.

Festen var okej, eftersom gårdagen varit så grymt rolig så hade den ganska mycket att leva upp till men det lyckades den inte riktigt med. Den hade dock sina höjdpunkter.

Jag tänker inte skämmas.

Idag stod det städning på schemat. Jag och Camilla städade hela huset. Camilla var dammsugaransvarig och jag toalettansvarig. Med musik på hög volym så var det faktiskt helt okej. Efter städandet blev det lite plugg, jag börjar känna att poletterna trillar ner en efter en, förhoppningsvis går det bra på matten.

Vi åkte även och tände ljus på gravarna idag.
Jag fick köra dit! Det gick väl bra egentligen förutom två små incidenter och en dålig parkering. Det måste jag öva mer på.

Det var allt jag hade på hjärtat.

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0