Påsklov!

Nu har jag ändrat på min layout här. Det blev lite snyggare måste jag säga. Jag har haft galet mycket att göra som vanligt och inte hunnit skriva någonting. Det har inte bara varit mycket i skolan utan också för att jag hade en fransk tjej som bodde här i en vecka och som jag och min familj tog hand om. Det var verkligen jättekul att hon var här, men det var jättejobbigt att jag hade så mycket att göra i skolan, eftersom jag antingen fick dåligt samvete för att jag inte var med Barbara (hon heter så) eller så fick jag dåligt samvete över att jag inte lade ner tillräckligt med tid på läxorna. Pest eller kolera någon? För mig var det i alla fall lite körigt.

Nu har det i alla fall varit jätteskönt med lov och få ta igen sig lite, utan att plugga någonting! För min del blev det skidåkning i Åre med familjen vilket var jättehärligt. 6-7 timmar i backen varje dag var precis det jag behövde. Galet skönt var det och sol alla dagar utom en. Vi hade verkligen tur med vädret!

Jag funderar lite. Om ett år går jag ut gymnasiet. Vad ska hända sedan? Det enda jag vet att jag vill nu, det är att jobba och resa. Det spelar egentligen ingen roll med vad jag jobbar, bara det ger betalt så att jag har pengar nog att resa och se världen. Men sedan då? Jag vet verkligen inte.

Men å andra sidan löser det sig säkert. Nu tjänar det ingenting till att oroa sig, "den dagen den sorgen" som pappa säger ibland.

Nu ska jag sova, godnatt!

//Amanda

Spana -----> amunda.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0