uppdatering

Idag pratade jag med en kompis som uppenbarligen uppskattar mina blogginlägg, och det nöjet ska jag inte förstöra för honom, så nu uppdaterar jag min blogg igen :) Senast jag skrev vad jag lite stressad... minst sagt, men nu har det lugnat ner sig, skolan har visserligen kommit igång igen efter jullovet och Thailandsresan för min del, men läxbergen har inte växt sig lika höga som de var i höstas vilket jag tycker är jätteskönt.

Idag var sista dagen att göra sina individuella val, jag har gjort mina och det känns bra faktiskt, jag kommer antagligen inte ångra mig. Jag ha rinte valt matte C, som många andra, men jag vill inte ha det heller, förstå vad skönt att inte ha någon matte i trean! härliga tider :D om allt går som jag vill kommer jag läsa franska steg fem och sex intensivt i trean och engelska C, jag hoppas att det fungerar, annar går jag ner till schemaläggaren oc gnäller ;)

Tja, vad mer har hänt sedan sist? Massor antar jag, men jag kommer inte på allt nu. Jag har börjat läsa psykologi, det är läskigt, verkligen. Man kommer på massor med saker om sig själv som man inte visste innan, det är riktigt läskigt faktiskt, speciellt när ens vänner börjar göra psykoanalyser på en... fast lite kul är det också :)

Nästa fredag åker jag till frankrike :D med skolan dessutom, ska bli så kul!!

See Ya!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0