mini-jul

Idag är det mini-julafton. I alla fall i min familj. Eftersom att vi ska fira julen i år uppe i Näsland hos mina kusiner, så ska vi byta julklappar med min farfar och min farbror Olle idag i stället för på julafton. Så, snart kommer de hit och vi ska äta julbord, dricka julmust och ära andra juliga saker :-)

Jag har fått ont i ryggen. När jag började tänka efter s kom jag på att jag har haft det, mer eller mindre, sedan förra veckan när jag jobbade. Jag antar att jag lyfte en låda för mycket då... Förhoppningsvis blir det bättre snart, det är inge vidare att gå omkring och känna sig som 75 när man endast är 18.

Jaja, nu ska jag gå upp och se om de behöver hjälp med någonting :-)

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0