Jul, jul, strålande jul...

Nu längtar jag verkligen till julen! Och som tur är börjar jullovet i morgon, och julafton är bara en vecka bort! Härliga tider! Jag har köpt alla mina julklappar, vilket verkligen känns sm en stor lättnad. Vad är egentligen grejen med att man blir så stressad inför julhandeln? På julen ska man väl inte behöva tävla om vem som lyckas bäst med att visa sin uppskattning av sina släktingar och vänner? Julen handlar väl ändå om kärlek, och inte om konsumtion?

Nu ska jag snart iväg till skolan. Första lektionen är inställd, så jag börjar 11.30 i stället för 8.10 Hallelujah!

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: carlotta

eller hur? Fattar inte grejen med att man måste köpa feta julklappar..

Franska steg 6 blir typ alltid inställd känns det som ;) neej skojar bara, skönt att du börjar sent :)

vi ses i morgon!

2008-12-18 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0