En vanlig, ovanlig dag

Hallå, hallå.

I fredags var det begravning.
Det var en jättefin begravning, men såklart jättesorjlig. Jag kan inte minnas när jag senast grät så mycket... men nu ska det bli ändring. Jag har bestämt mig för att det är slut med min deppighet, från och med nu ska jag vara glad, eller i alla fall inte ledsen. Nu är det ju vår, så det kommer bli lättare. Man får inte göra saker jobbigare än vad de är.

Kul att folk har börjat kommentera min blogg,
jag har itne lyckats hitta funktionen vart man svarar på kommentarerna, så jag svarade som en besökare...

Nu ska jag snart sticka iväg till friskis och svettis,
på medel puls. Vi får se hur det går, jag har inte varit där på två månader nu, så min kondis är inte vad den borde vara.  Men, man måste ju börja någonstans, eller hur?

Vi ses och hörs, fortsätt kommentera!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0