min dag

Idag har jag varit med mina kära vänner AC och Stefan. Jag hade inte träffat dem på mer än två veckor så det var trevligt att träffas igen. Vi gjorde inte så mycket, spelade singstar och FIFA på nya playstationet och slappade. Jag hade kul, hoppas att de också hade det.

Vi tittade på filmen "RENT", jag tror det var tredje eller fjärde gången jag såg den. Otroligt bra film, verkligen! Se den!!

igår satt jag i bilen hela dagen. 65 mil ungefär är det till mina kusiner som jag var hos i två veckor, över både jul och nyår. Det tog oss ungefär åtta timmar att komma hem. Det var en del trafik och det är rätt dåliga vägar, de går igenom många småbyar och sådär. Men, men, jag och syrrorna satt i baksätet och kollade på DVD. Pappa köpte den på mellandagsrean. Väldigt bra sak, vi åker ju bil en del och med den inkopplad går tiden mycket fortare. Det är skönt.

Well, well. På måndag börjar skolan igen. Det känns som det var evigheter sedan vi fick jullov. Ska bli kul att träffa alla igen.

"But I Know Blue, Only Blue, Lonely Blue, Within Me, Blue Without You" - "Without you" från filmen "RENT"

Jag tänker på dig jättemycket gumman. Jag vet att du har det jobbigt nu, men du ska veta att jag finns här för dig. För mig betyder du jättemycket. Utan dig hade jag knappt varit någonting nu. Ditt stöd för mig när jag hade det som jobbigast betydde massor. Jag önskar jag kunde hjälpa dig på samma sätt nu. Tack för att du finns och ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0