I dina ögon

I dina ögon, det är en jättebra låt av Lars Winnerbäck som är en grym artist. Rekommenderas varmt till de som inte upptäckt honom än. Jag sitter här och är allmänt nostalgiskt. Jag var på Lars Winnerbäcks koncert i sommras. Det var 12.e augusti på Zinkensdamms IP. Första koncerten som hölls där. Grymt ställe att ha en koncert på. Jag och min nära vän Jennifer kom dit några minuter innan de började släppa in. Vi kom in snabbt och lyckades komma långt fram. Det var helt sjukt mycket folk där. Vilken magisk koncert det var! Jag hade som något slags lyckorus när jag var där och det höll i sig dagen efter också. Vi hade jättekul den kvällen. Ett minne för livet

I går kväll stack jag och AC hem till Dennis. Han hade bjudit dit några kompisar. Jag och AC var det första, förutom Adrian, som kom dit. Dennis passade på att skryta lite med sin dusch. Shit pommes frites! Jag blev kär i hans dusch! Den var bland de bästa jag sett. Inbyggd radio, rygg-sprut-massage-sak, en löstagbart sprutstycke, plus stort sprut ifrån taket. Helt underbar dusch! Hade jag en sån skulle jag duscha jämt. Sedan gick vi och spanade in resten av huset. På övervåningen hade Dennis ett bubbelbadkar också. Han fick för sig att han skulle demonstrera hur det fungerade. Vi protesterade inte. Saken var den att när vattnet nådde en viss nivå så började det spruta ur de olika hålen längs insidan av badkaret. De var inte täckta av vatten och sprutade som sjutton på oss. Jag, Adrian och AC flydde fältet medan Dennis försökte komma på hur man stängde av sprutet. Det gjorde han också. Sprutet sturdes av samma knapp som undervattenbelysningen. Läckert badkar. Men vi blev tvugna att torka upp för det var vatten överallt, på väggarna, i taket och ett centimeterdjupt lager vatten på golvet. Väldigt komiskt, haha vi skrattad en del åt det! Och Dennis fick lära sig hur badkaret fungerar ;)

Idag har jag varit i täby centurm.
jag skulle ha lite nya kläder. Fyndade att par coola jeans för 250 kronor. De kostade från början 500 kronor. Jag tjänade alltså 250 kronor! Sånt är alltid trevligt. Jag har även pulat en del med ritningar, jag ska få flytta ner till tv rummet och bo där i stället för här. Jag har försökt komma på hur jag vill ha det nya rummet och hur jag ska möblera. Det kommer bli kul, fast jag får nog vänta ett tag med att flytta ner, alla saker som står där ska ut först, innan jag kan flytta in, och så ska jag måla om. Men sen så!

Ha en trevlig helg!! //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0