Du hade tid

Du hade tid är en annan väldigt fin sång av Lars Winnerbäck. Jag tycker att han är kung, men smaken är som baken, syrran hatar honom. Skola idag som vanligt men ändå inte. På något sätt var det annorlunda. Kan berot på att jag försov mig på morgonen vilket inte har hänt sedan jag började gymnasiet.

Vi hade längre håltimme idag än vi hade lektion efter. Schemaläggaren på skolan kan inte ha alla hästar hemma i huvudet. Det var dessutom smockfullt i matsalen så jag kom nästan försent till historian. Vilka problem jag har.. mänskligheten kommer ändå snart gå under, varför klaga?

Nä förlåt nu vad jag sarkastisk. I går var jag med ett antal kompisar i täby centrum. Det var trevligt, vi satt och filkade och pratade. Intressanta människor att prata med, verkligen. Vi hade så trevligt så, fast jag tror att café ägarna blev lite sura, vi satt där kanske två timmar och blockerade två bort och många stolar... Men, vi handlade i alla fall av dem, så de kan inte klaga... Förlåt att jag är så himla tråkig idag. Verkligen... men jag känner inte att jag har någonting vettigt att säga...

Svenskan, vi pratade om dikter. Läraren är så skön! Skrattar när jag tänker på honom...

Mitt liv är som ett stort mischasch, jag sitter fast mitt inne i det och vet inte riktigt hur jag ska komma ut utan att ta sönder något.

"se hur jag sitter,
som en uppdragen eka
här är jag lycklig"
Thomas Tranströmmer

Ha det gött  //Amanda

Saknar dig så jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: "syrran"

Ja hatar honom inte, han är bara en gubbe (a)

2007-01-20 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0