hmm...

Okej, såhär är det: En tjej jag skulle säga är en kompis men som jag inte har speciellt bra kontakt med tar kontakt med mig via en helt vanlig communitysida och börjar prata om vardagliga ting. Tidigare gick vi i samma klass, men sedan nian slutade har jag inte speciellt mycket kontakt med henne. När jag tittar i hennes "gästbok" ser jag att alla meddelanden jag någonsin skickat till henne är raderade. Hur ska jag tolka detta? Som att hon inte vill att folk ska se att hon har pratat med mig? Eller hur ska jag tolka det? Hon har kvar alla sina andra meddelanden....

Well, folk sänder ut konstiga signaler ibland.

Idag kom min kära vän Jenniferäntligen hem! Efter fyra veckor så fick jag prata med henne igen, och vi ska ses imorrn. Hjälp vad mycket jag har saknat henne!!

Freddi kom hit idag på middag. Pappa och min yngsta lillasyster skulle iväg till några, men jag och Camilla, min äldre lillasyster ville inte följa med, så vi bjöd hem varsin kompis på middag i stället. Det blev ugnsgratinerade tortillias med kladdkaka som efterrätt, mums!

Annars har jag köpt nya pjäxor med pappa i täby centrum också. Hittade äntligen ett par som passar mina fötter, dessutom var de snygga! Nu längtar jag efter att få prova dem i backarna! Se upp Bansko här kommer jag!!

Ha det bra! Kram

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0