förkyld

Idag är jag förkyld. Jag har typ varitdet jättelänge känns det som. I vilket fall som helst så är det måndag idag. Jag var i skolan och det var helt okej, rätt slappt. Helgen var kul, i lördags var jag i Romme över dagen med familjen, kul att prova skidorna och åka lite skidor igen. I går tog jag det bara jättelugnt. Skönt!

Koncert för föräldrarna imorrn! Japps, så är det, jag ska ha koncert med ensembelgruppen jag är med i imorrn för våra föräldrar. Det ska bli jättekul, fast det är rätt nervöst. Det kommer säkert gå bra, vi har övat mycket så det blir inga problem. Hoppas bara förkyldningen lägger sig.

Nu ska jag gå och göra läxor, jag har historiaprov på torsdag, blääää. Och på onsdag ska jag träffa mina konfrimander för första gången! Läskigt! Jag kom ut på finnåker 1, vilket var mtt första val, där hade jag tur. Hoppas de är snälla. Det är de säkert.

Plugg plugg plugg plugg plugg plugg

puss o kram!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0