länge sedan

Jag har inte skrivit på jättelänge. Jag har inte orkat eller haft lust, helt ärligt.

Glad påsk!! Påskafton idag, Godis och annat gått, mums mums!

Såg på OC idag.
Jag blir så deprimerad av att alla blir kära hela tiden, och att kärleken på ett eller annat sett alltid är besvarad. Sånt händer liksom inte i verkligheten känns det som. I alla fall inte mig. Fast det är klart, varför skulle det liksom?

Innan jag börjar deppa totalt här så ska jag skriva lite annat kul. Jag har bytt rum, för er intresserade. Det blev faktiskt jättebra, nu är nästan allt klart, jag tror att jag ska göra klart det sista i morgon. Men för att orka måste jag sova, så nu säger jag godnatt!!

//Amanda

"vi sörjer att du är borta, men vi gläds åt att du funnits"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0