Välkommen

Hej och välkommen till min blogg!

Gaaah vad sur jag blir, jag hade skrivit ett väldans fint inlägg här, men det verkade inte vilja bli publicerat, irriterande!!

Men men, jag får helt enkelt försöka skriva om det...

Amanda var namnet, jag går i ettan på gymnasiet. Bor i stockholmsområdet, dock inte så centralt som jag själv skulle vilja. En kompis påpekade idag när han kom hem till mig för första gången att mitt hus verkligen ligger långt bort. Det har han så rätt i, i alla fall om man jämför med vart han bor. Mitt kära hem ligger nära vattnet, på en lugn och stillsam gata. Ibland tror jag inte att det ligger så nära stan som det faktiskt gör.

I vilket fall som helt så händer det nästan för mycket saker i mitt liv för tillfället. Det är skönt med helg, har vart en körig vecka :P

Jag har kommit på att mitt liv är litegrann som en ketchupflaska. Ni vet de där av glas, Heinz? Först så kommer inget, sen kommer inget, sen kommer inget och sedan plötsligt kommer allt. Ibland önskar jag att det kunde komma lite mer utspritt. Men jag antar att det bara är att tacka och ta emot och försöka ta vara på de tillfällen i livet som kommer....

Shit vad jag diddlar, sorry, är trött :P

ha det bra alla hoppas snön kommer snart

åker till thailand den 21:a :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejhej, ketchupflaska?
Hahaha, knas :)

2006-12-01 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0